Tuesday, May 01, 2007

Shania

Alors voici la photo promise. En entrant dans Timmins, je conduisais et mes collègues ronflaient à côté de moi donc je n'ai pas pu partager le moment où j'ai aperçu cette pancarte. Nous sommes donc retourné la dernière journée de tournage. Ça valait vraiment la peine, n'est-ce pas?

Bien que Timmins ne soit pas la plus belle ville du monde (désolé Chris - dreaming of babylon), les gens sont extraordinairement sympathiques. Et pis la campagne est belle, vierge et vaste. Ce que j'adore de mon travail, c'est que je puisse visiter des coins de pays comme ça. Parce qu'il est clair que je ne serais jamais allé à Timmins comme ça, en vacances. Mais je suis heureuse d'y avoir été finalement. Nosu avons fait des rencontres vraiment exceptionnelles.

7 comments:

Anonymous said...

Dam you are cute ...

Sorry, I had to say it!

Chris - Dreaming of Babylon said...

I'm quite sure I didn't say that Timmins was most beautiful city in the world... it'd have to be Barcelona or Amsterdam from my own experience. But like you said, the countryside is amazing. So many beautiful lakes and forests....

Caro said...

Happy you had fun in Timmins chiquita! One more thing to tick of your 'things to do before you die' list... ;-)

Anonymous said...

Heard you went looking for me yesterday ... how was your inquiery?

I've decided to let it all go. I didn't wanted to scare you or to make a fuss about this ...

sorry for all this cutie pie, hope you find the right man that will be able to find a right man for you that isn't anonymous :D

Anonymous said...

Damn ... sorry for the last comment ... i was confused i think!

Julie said...

Don't worry about it anonymous. I'm flattered.
I guess I've just never had a secret admirer and it's kind of weird. Mais je ne t'en veux pas.

Anonymous said...

Goodie then ...

You are now free of my admiration :p ... It's over ...

But I still think you are one of the cutest thing alive :D

Thanks for the smile and the passion you have!